Dlaczego Bloger nie pisze - Twitter w natarciu - Session TTL 15 days

Już długo nic ciekawego nie wysmarowałem - tłumaczeń nikt nie lubi. Ale
naszło mnie pewnie pytanie , czy zdajesz sobie sprawę dlaczego ktoś nagle przestaje pisac na blogu ???
A) bo nie ma czasu - żadko kiedy coś takiego ma miejsce - reogranizacja i wszystko wraca do normy - widac to po innych.
B) choroba - jest lek i po chorobie ?? Niektórych rzeczy nikt nigdy nie napisze na blogu o swoim zdrowiu ... Proszę miej to na uwadze - zdrowie jest ważniejsze od blogowania
C) Ma inne zajęcie - Wcześniej blogował a teraz nic nie pisze

A jak istnieje 4 powód - zmiana zainteresowania ??

Tych co od czasu do czasu czytają owy blog , muszę zmartwic. Nie tyle kończe z blogowaniem co poprostu - znudziło mi się to aby się dzielic w takiej postaci.
Co raz bardziej przekonuje się do twitter'a , co bardzo ułatwia szybkie przekazanie informacji.

A jeszcze w szkole , za pięknych lat młodości , Pani uczyła na wysyłac telegram tłumacząc że taka forma wypowiedzi jest dobrze zrozumiała i mimo że telefony i poczta funkcjonuje to napewno nam się to przyda.

Polecam Twitera - http://code.google.com/p/wittytwitter/ -tutaj bardzo miły w WPF zrobiony , open source ( dla mnie bomba ).
Polecam na template'a do wygaszacza ekranu o nazwie twitter template w vs 2010 .net 4.0 - az miło sie ogląda co kto pisze w czasie nauki.

Wracając do nauki - nie tylko nauką człowiek żyje - już nie długo postaram się napisac co bardzo wielkiego na temat projektu który wdrażam ( uczelniano-prywatny) - zobaczymy jak zostanie odebrany przez klienta końcowego.

Tym wszystkim co czekają na wyjaśnienie zagadkowej sesji/prelekcji czy wystąpienia - które nie zostało zrozumiane ( jak to ludzie powiedzieli - idea słuszna ale złe przedstawienie ) - cierpliowści - nie udało się z Imagine Cupem - Sesja - Projekt - Choroba jelita cienkiego daje mi do teraz się we znaki.

Pozdrawiam

P.S.
Wrzuciłem arytkuł który w zamiarze miał byc pisany pod na codeguru - jak skończe i ocena będzie właściwa - napewno się tam znajdzie.

P.S.2
Prowokacja się udała ;) Co lepsze , widzę że jestem na cenzurowanym :)
Pozdrawiam tych co wkurzyłem - co uważają , że nie powiniem byc informatykiem - jeszcze , jak to mówią , będzie o mnie głośno - punkty dla Procent'a ;)

0 komentarze: