Stress Test - CodeCamp Warszawa 2009

Cieżko było się zabrać do stworzenia odpowiedniego contentu który by był odpowiedni dla tego targetu osób. Często sobie powtarzałem , nie rób tego dla siebie - rób to dla programisty , bądz nim ( wczuj się w jego rolę ). Po testowym wystąpieniu na PG.Net zauwazyłem swoje błędy. Nie za bardzo cieszę się ze zmian , bo uważam że esencja Produktu Marektingowego jakim jest Aplikacja jest warta czegoś szczególnego. Wytór ludzki, który ma coś więcej niż patent , to poprostu rowiązuje problemy.

Zapraszam wszystkich - napewno , każdy wyniesie z tego coś. Dla mnie będzie to zaszczyt występować z takimi ludzmi jak Tomasz Kopacz - cenię go za jego styl i wiedze.
Naprawdę, uważam że jak koledzy startują z kalsą A , to ja bym chciał choć trochę być w klasie C - czy się uda , Zobaczymy.

Przygotowałem pewne niespodzianki - nagrody .... ??

0 komentarze: